Per a Freud (1856-1939),
l'ésser humà és un camp de batalla
entre els instints i la cultura, de manera que el que domina
la ment i la conducta humana són, més que
els pensaments racionals, els desitjos inconscients.
Comentarios
Publicar un comentario